چگونه ملحفه ها را بشوییم؟
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

 

چگونه ملحفه خود را بشویید

آیا می دانید آخرین باری که ملحفه و روبالشتی خود را شسته اید؟ اگر مجبور بودید در مورد آن فکر کنید ، پس احتمالاً خیلی طولانی شده است. در حالت ایده آل ، ملحفه و روبالشتی باید به صورت هفتگی شسته شود ، اما همه به این قانون خانه داری توجه نمی کنند.

 

علاوه بر این ، بسیاری از مردم نمی دانند که چگونه ملافه و لوازم جانبی خود را به درستی بشویند. خوب ، ما اینجا هستیم تا رکورد را مستقیم تنظیم کنیم. ادامه مطلب را بخوانید تا روش صحیح تمیز کردن تختخواب خود را بیاموزید تا بتوانید رویاهای فوق العاده شیرینی داشته باشید.

 

نحوه شستن ملحفه و روبالشتی

اگر مانند بسیاری از افراد هستید ، ملافه های خود را با حوله های خود به داخل واشر می اندازید. متخصصان ملافه می گویند این یک امر اساسی مصنوعی است زیرا حوله ها عادت تند و زننده ای برای تولید پرز دارند که می تواند به ملحفه شما بچسبد. این دقیقاً خواب آرام را ایجاد نمی کند.

 

برای تهیه ملحفه نرمتر و افزایش طول عمر تختخواب خود ، ملافه ها و جلد بالش ها را خودشان بشویید. علاوه بر این ، از یک شوینده بسیار ملایم و آب گرم (به جای داغ کردن) استفاده کنید. مورد دوم از جمع شدن بیش از حد ملحفه های شما جلوگیری می کند.

چگونه روتختی و روتختی های خود را بشوییم

در یک دنیای کامل ، روتختی و روتختی به راحتی به اندازه ملافه های شما تمیز می شوند. با این حال ، این روکش ها معمولاً حجیم هستند و نیاز به سفر به خشکشویی یا خشکشویی دارد.

 

هدف این است که حداقل دو یا هر ماه یکبار روتختی و روتختی را تمیز کنید ، مگر اینکه بدون روتختی بخوابید. در این صورت ، می خواهید آنها را تا آنجا که می توانید نزدیک به هفته تمیز کنید.

 

اگر روتختی شما در واشر قرار می گیرد ، عالی است. ابتدا اطمینان حاصل کنید که قابلیت شستشو در ماشین را دارد و هرگونه دستورالعمل شستشو را دنبال کنید. روکش لحاف هایی که کثیف یا لکه دار شده اند ، قبل از شستشو باید در آب سرد خیس بخورند. به طور طبیعی ، شما برای قرار دادن پوشش به یک حوض بزرگ نیاز دارید و یک وان تمیز به زیبایی به این منظور خدمت می کند. اجازه دهید پوشش لحاف حداقل یک ساعت خیس بخورد. قبل از انتقال به ماشین لباسشویی تا حد امکان آن را بیرون آورید.

همانند ملحفه های خود ، می خواهید روتختی های لحاف را بدون هیچ همراه حوله ای بشویید. و توجه داشته باشید که پوشش را به طور مساوی در ماشین لباسشویی خود پخش کنید تا وزن پارچه تعادل واشر را از بین نبرد. گوش خود را برای آن صدای ضرب وحشتناک ضرب و شتم نگه دارید که به شما هشدار می دهد که شما باید جلوی واشر را بگیرید و پوشش لحاف را دوباره توزیع کنید.

 

درصورتی که به اندازه کافی شانس داشتن یک ماشین لباسشویی در اندازه صنعتی را نداشته باشید ، باید راحتی خود را به خشکشویی یا خشکشویی ببرید. برچسب را بررسی کنید تا مشخص شود و تمام دستورالعمل های تمیز کردن نامه را دنبال کنید تا مبلمان راحتی طولانی مدت داشته باشد.

 

چگونه بالش های خود را بشوییم

 

بالش ها با مواد مختلف متنوعی پر می شوند. این چاشنی نحوه شستن بالش را تعیین می کند. باید حداقل یک یا دو بار در سال بالش خود را بشویید.

 

بالش های پایین و فیبر

 

این نوع بالش ها را می توان در ماشین لباسشویی تمیز کرد. قبل از شستن بالشهای پایین یا الیافی خود ، دستورالعمل های تمیز کردن را بررسی کرده و دستورالعمل ها را دنبال کنید. در صورت عدم دستورالعمل ، بالشهای خود را روی چرخه آرام با همان مواد شوینده ملایمی که برای تمیز کردن ملحفه خود استفاده کرده اید بشویید. همانند ملحفه های شما ، آب گرم بهتر از گرم است.

 

شما باید اطمینان حاصل کنید که بالش ها یک یا دو چرخه شستشوی اضافی دارند تا اطمینان حاصل شود که تمام مواد شوینده از بین می رود. علاوه بر این ، بیش از حد شستشوی واشر می تواند تعادل آن را از بین ببرد ، بنابراین همزمان بیش از دو بالش را شستشو ندهید. و بالشها را بیرون نکشید. به پرهای داخل آن آسیب خواهید رساند.

 

بالش ها را می توانید در خشک کن خود با حرارت کم خشک کنید. چند توپ تنیس را داخل خشک کن بریزید تا بالش ها کرک شوند.

 

بالش های فوم دار

بالش های کف و ماشین لباسشویی با هم مخلوط نمی شوند ، بنابراین باید اینها را با دست بشویید. با این حال ، بالش های فومی به طور معمول دارای روکش های پارچه ای هستند که می توانید از آن باز کنید. بعد از پاک کردن کف ، آنها را می توان شست.

 

اگر بالش های کف شما لکه دار یا آلوده است ، می توانید کف را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. قبل از بازگرداندن بالش به تخت باید اجازه دهید کاملا خشک شود. در غیر این صورت می توانید از خلا clean دستی برای تمیز کردن کف استفاده کنید. کف را خیس نکنید زیرا بالش خیس است ، زیرا ایمن نیست و می تواند بالش را پاره کند.

 

برای تمیز کردن روکش های بالش ، دستورالعمل های تمیز کردن برچسب را دنبال کنید. اگر موردی وجود ندارد ، می توانید برای شستن ملحفه و روبالشتی دستورالعمل های فوق را دنبال کنید.

 

اگر بالش مخصوص دارید - مانند بالش آب یا بالش مملو از گندم سیاه - باید دستورالعمل های سازنده خود را برای شستشو بررسی کنید.

چگونه پد تشک خود را بشوییم

بالشتک های تشک نیز از طیف گسترده ای از مواد ساخته می شوند و باید هر سه ماه یا حدوداً تمیز شوند. در اینجا دوباره ، مراحلی که برای تمیز کردن تشک خود انتخاب می کنید به آنچه از آن ساخته شده است بستگی دارد. در زیر دستورالعمل های تمیز کردن سه نوع تشک تشک را پیدا خواهید کرد.

 

تشک های پنبه ای و پشتی وینیل

 

هر دو این تشک های تشک را می توان در ماشین لباسشویی تمیز کرد. قبل از شروع ، بررسی کنید که آیا دستورالعمل تمیز کردن برچسب وجود دارد یا خیر. به طور معمول ، شما می توانید این لنت های تشک را دقیقاً مانند ملحفه های خود بشویید ، اما حتی با آب خنک تر. برای این ملافه از مواد شوینده ملایم استفاده کنید و آن را در دمای توصیه شده روی برچسب خشک کنید. می توانید با بالش تشک خود چند توپ تنیس به داخل خشک کن بریزید تا از حالت گلوله در بیاید.

 

پد تشک پایین

 

تشک های تشک پایین بسیار شبیه به تشک های تشک پشتدار پنبه ای و وینیل شسته می شوند. با این حال ، می خواهید قبل از شستشو ، راحت کننده سقف خود را از نظر سوراخ بررسی کنید. علاوه بر این ، این روتختی ها باید با چرخه ظریف در آب خنک و با تمیز کننده ملایم یا تمیز کننده مخصوص شسته شوند. تشک های پایین تشک باید دو بار شسته شوند تا مطمئن شوید همه مواد شوینده از پرها خارج می شوند.

این روتختی ها باید در کمترین درجه حرارت خشک شوند و همچنین می توانید چند توپ تنیس به خشک کن بریزید تا کرک پرها دوباره زنده شود.

 

اکنون که می دانید چگونه همه تختخواب خود را به درستی تمیز کنید ، ممکن است تمایل به تمیز کردن اتاق خواب خود را داشته باشید. خوش شانس هستید Merry Maids دارای چک لیست تمیز کردن اتاق خواب است که می تواند به شما در انجام سریع کار کمک کند.

 





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: